Reklamační řád
Internetový prodej BibleTV
Kontrola doručeného výrobku
1. Zkontrolujte doručenou zásilku
Obdržíte-li Vámi objednanou zásilku v pořádku, je to moc fajn a věříme, že splní Vaše očekávání. Může se ovšem stát, že zásilka, která je Vám doručena, je poškozena. Poškození mohlo vzniknout při přepravě nebo doručování. Důvodů může být několik. Pokud tomu tak je, je to nešťastné a proto doporučujeme obezřetnost.
2. V případě poškození, zásilku nepřebírejte
Je-li zásilka vážně poškozena či jinak narušena, vykazuje-li příznaky možného poškození, nedoporučujeme, abyste tuto zásilku přebírali. Vyhnete se tak případnému nedorozumění při řešení reklamace či jakýmkoliv jiným komplikacím.
3. Sepište s doručovatelem reklamační protokol, pořiďte fotografie
Neváhejte dohodnout s doručovatelem zápis do reklamačního protokolu. Je nutné uvést, proč jste se rozhodli zásilku nepřebrat. Je-li to možné, pořiďte několik fotografií. Doložíme tak, že zásilka byla poškozena.
4. Neprodleně nás informujte
Prosíme Vás, abyste nás o této skutečnosti neprodleně
informovali. Kontaktujte nás nejlépe e-mailem. Uveďte číslo objednávky. Je-li možné, přidejte také fotografie, jsou-li pořízeny. My vás budeme následně kontaktovat.
Reklamace výrobku
1. Zkontrolujte doručenou zásilku
Pokud objevíte jakékoliv chyby v doručené zásilce - např. poškozené knihy, poškozený obal, apod. Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. Nejpozději však do 5-ti dní od doručení. Objevíte-li v budoucnu zjevné vady, na které jste nemohli přijít dříve - např. chybné strany v knihách, nefunkční DVD v originálním obalu, tiskové chyby, neváhejte nás neprodleně kontaktovat nad rámec 5-ti dní.
2. Pořiďte fotografie a napište nám
Je několik možností, jak postupovat v případě reklamace. Prosíme Vás, abyste pořídili fotografie chyby, kterou jste objevili a zaslali nám je, společně s informací o reklamaci, nejlépe e-mailem.
3. Zašlete zboží zpět
Zboží samozřejmě můžete zaslat také rovnou zpět na naší adresu. Budeme Vás pak kontaktovat.
4. Neprodleně nás informujte
Prosíme Vás, abyste nás o jakékoliv skutečnosti neprodleně
informovali. Kontaktujte nás nejlépe e-mailem. Uveďte číslo objednávky. Je-li možné, přidejte také fotografie, jsou-li pořízeny. My vás budeme následně kontaktovat.